Нормативно-правова база

Закон України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393.
Закон України від 02.07.2015 № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»
Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гагантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян".
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади".
Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року № 26 "Про внесення змін до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"

 

Постанова Кабінету Міністрів України від03 лютого 2016 р. N 48«Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»

                                                       НАКАЗ

01.01.2024                                  с.Олексіївка                       № 04-од

Про стан роботи

зі зверненнями громадян

в ЗДО за  2023 та завдання на 2024

           Відповідно до Законів України «Про звернення громадян»,   Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої  постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.1997 №348, з метою забезпечення виконання  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» . з метою забезпечення реалізації конституційних прав на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення

НАКАЗУЮ:

1.Стан роботи  в ЗДО з питань забезпечення конституційних прав на звернення за 2023рік вважати достатнім.

2.Затвердити графік особистого прийому громадян директором   ЗДО   на 2024рік: (додаток 1).

3.  Ознайомити з  графіком особистого прийому громадян    керівником  ЗДО    працівників закладу, батьків вихованців шляхом розміщення графіків на дошці інформації та  на  сайті закладу.                                                                            

                                                                             До  10.01.2024

4.Проводити аналітичну роботу щодо питань, які порушуються у зверненнях, особливо повторних і колективних, виявляти причини, що їх породжують, вживати заходів для розв’язання найбільш актуальних проблем.

                                                                                 за потребою

5.Аналізувати тематику звернень, стан роботи з даного питання та проводити розяснення найбільш актуальних питань на нараді при  керівнику, планівних нарадах, зустрічах з батьками.

                                                                         за потребою

6. Забезпечити своєчасний та якісний розгляд звернень громадян, надання

повних  обґрунтованих відповідей.

                                                                                          Постійно

7.Відповідальність за ведення діловодства по зверненню громадян та складанню звітності з даного питання залишено за  керівником ЗДО  Тиняковою З.В.

8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

   Керівник ЗДО 

                                                                                           додаток №1

                                                                                                                       до наказу № 04-од

                                                                                                                                від 01.01.2024 

Графік

особистого прийому громадян директором   ЗДО

на 2024рік

 

                  Вівторок       з     10.00 г.  до   11.00 г.

                  Четвер           з     9.00.00 г.  до   10.00 г.